Geen producten (0)
Geen producten (0)

Wrangler JK BP5160032 OME shock absorber (rear)

€ 843,90 (inclusief btw 21%)
Levertijd 2 tot 6 werkdagen/aanvraag
Specificaties
Bruto gewicht 4,00 Kg
Omschrijving

Wrangler JK BP5160032 OME shock absorber (rear)

 

Jeep Wrangler JK (2007-2016); Achter met 2 tot 3 "inch  lift.

Montageset PN: VM80010024 vereist voor montage op Wrangler JK

Extended Length = 616mm

Compressed Length = 393mm 

ARB 4x4 Accessories, het bedrijf dat een revolutie teweegbracht in de 4x4-wereld met het selecteerbare Air Locker-differentieel, heeft nu de ophangingswereld getransformeerd met de introductie van de Old Man Emu BP-51 High Performance Bypass-schokdempers. De OME BP-51 schokdempers brengen racetechnologie naar je avonturen en zijn voorzien van revolutionaire, gepatenteerde technologie die is ontwikkeld door de Old Man Emu-ingenieurs om ongeëvenaarde prestaties op en naast de weg te leveren. Deze grote boring, positiegevoelige bypass-schokdempers met extern reservoir zijn uitgebreid ontwikkeld en getest in enkele van de meest ruige omgevingen van Australië. Ze zijn ontworpen om te worden gemonteerd zonder dat er aanpassingen aan het voertuig nodig zijn. Dit ontwerp combineert een aanzienlijk rijcomfort in de stad met aanzienlijke hoeveelheden demping in de eindzone voor uitzonderlijke chassiscontrole en offroad-hantering. Naast de snelheidsgevoelige demping die in de meeste schokdempers wordt gebruikt, waarbij hoe sneller de zuiger beweegt, hoe hoger het dempingsniveau wordt gegenereerd, genereren BP-51-schokdempers ook demping afhankelijk van de positie van de zuiger in het lichaam van de schokdemper via hun interne bypass-ontwerp. Dit bypass-ontwerp resulteert in het vermogen van de schokdemper om het beste van twee werelden te bieden, een comfortabele en meegaande rit tijdens normaal rijden en een meer gecontroleerde rit over uitdagend terrein. Met grotere dempingsniveaus aan elk uiteinde van de slag, vertraagt ​​de zuiger naarmate deze de volledige compressie en extensie nadert, waardoor harde schokken tegen de stootrand worden voorkomen en grote stoten en ribbels gemakkelijk kunnen worden geabsorbeerd. De dempingsprestaties zijn eenvoudig aan te passen over een breed bereik in zowel rebound als compressie, waardoor de gebruiker de rijprestaties van het voertuig kan wijzigen en rekening kan houden met verschillende wegomstandigheden en laadscenario's van het voertuig. De carrosserie, het reservoir en de componenten zijn allemaal gemaakt van aluminium van vliegtuigkwaliteit (6061 T6), met een hard geanodiseerde afwerking van type 3, 40 micron, wat zorgt voor een uitzonderlijke warmteafvoer en weerstand tegen corrosie en steenschade.

 

Reacties
Facebook